انصاری: حرف زدن از قهرمانی پرسپولیس زود است

به گزارش مجله سرگرمی، مدافع - هافبک تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد صحبت کردن از قهرمانی این تیم در لیگ برتر فعلاً زود است.

انصاری: حرف زدن از قهرمانی پرسپولیس زود است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، محمد انصاری پس از برد خانگی پرسپولیس مقابل شهر خودرو گفت: بازی خوبی بود و خوشبختانه توانستیم سه امتیاز این را ملاقات کسب کنیم.

وی درباره اتفاقات ملاقات برگزارنشده پرسپولیس و سپاهان گفت: قوانین بین المللی می تواند شرایط این ملاقات را نشان بدهد. در ملاقاتی در لیگ مصر نیز چنین اتفاقی رخ داد. به هرحال قوانین واضح است و نیازی به شرح ندارد.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره شیوع ویروس کرونا خاطر نشان کرد: همه نگران سلامتی هم هستند و در این شرایط باید تمهیداتی اندیشیده گردد تا کسی با این ویروس و بیماری درگیر نگردد.

انصاری با اشاره به واریز 50 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان و اینکه آیا مسائل اقتصادی رفع شده است یا نه، مطرح نمود: ان شاءالله که حل می گردد. مدیریت باشگاه نیز در کوشش است تا این مسائل مرتفع گردد.

وی درباره شانس قهرمانی زودهنگام پرسپولیس اعلام نمود: در چند سال اخیر سعی نموده ایم بازی به بازی جلو برویم و به نظرم صحبت کردن از قهرمانی پرسپولیس هم از الان زود است.

sharj10.ir: شارژ 10 | مجله گردشگری و مسافرتی

liso.ir: لیسو | وبلاگ دانشجویان رشته معماری

mnab.ir: مجله مدیریت ناب، مدرنترین روش ها و تکنیک ها در علم مدیریت جدید

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 72696

به "انصاری: حرف زدن از قهرمانی پرسپولیس زود است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصاری: حرف زدن از قهرمانی پرسپولیس زود است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید