رُم - ناپولی؛ تب سرخ و آبی در سرزمین لاجوردی، یوونتوس به دنبال انتقام از لاتزیو

به گزارش مجله سرگرمی، فوتبال ایتالیا این هفته با 2 بازی بزرگ و یک دربی جهانی، شاید برای اولین بار در فصل 2018-2017 فوتبال اروپا بیش از سایر لیگ ها مورد توجه قرار می گیرد.

رُم - ناپولی؛ تب سرخ و آبی در سرزمین لاجوردی، یوونتوس به دنبال انتقام از لاتزیو

به گزارش خبرنگاران، لاتزیو مقابل یوونتوس و رم مقابل ناپولی. یک و نیم دهه پیش قطعا این 2 بازی در یک طبقه دسته بندی نمی شد. لاتزیو و یوونتوس رقبای راه قهرمانی بودند اما ناپولی برای سقوط نکردن می جنگید و اصلا رقیبی در حد و اندازه های رم خوب کاپلو نبود. حالا معادلات تغییر نموده و ناپولی اگر برتر از رم نباشد، قطعا ضعیف تر از این تیم هم نیست؛ نشان به آن نشان که در خاتمه هفته هفتم با 7 پیروزی از 7 بازی در صدر جدول قرار گرفته است.

خط آتش رویایی ناپولی با حضور مرتنس و اینسینیه قدرتمندترین خطوط دفاعی رقبا را هم به لرزه درمی آورد اما حساب رم و خط دفاعی اش اندکی متفاوت به نظر می رسد و باید گفت ناپولی در بازی ساعت 22:15 امشب (شنبه) در زمین رم به اولین صخره سخت برخورد می نماید. رم با دی فرانچسکو فرایند مطلوبی را طی می نماید و اگر در این بازی نتیجه مطلوب بگیرد، با توجه به یک بازی عقب افتاده امید زیادی جهت رسیدن هرچه زودتر به صدر جدول خواهد داشت.

لاتزیو - یوونتوس؛ بانوی پیر در اندیشه انتقام

یوونتوس یک دلیل افزون تر از همواره برای بردن لاتزیو در بازی خانگی ساعت 19:30 امروز (شنبه) دارد؛ شکست دراماتیک در سوپرجام ایتالیا. تیم سیمونه اینزاگی پس از فتح سوپرجام ایتالیا در لیگ فرایند پرافت و خیزی را طی نموده و اکنون با 16 امتیاز در رده چهارم قرار گرفته است. یوونتوس هم پس از پیروزی های متوالی پایان متوقف شد؛ درست همزمان با توقف گلزنی های دیبالا. حالا مهاجم آرژانتینی با وجود قرار دریافت زیر سایه مسی در تیم ملی آرژانتین بابت صعود کشورش به جام جهانی روحیه خوبی دارد. اواگر پیروز به شکستن خط دفاعی نه چندان مستحکم لاتزیو گردد، یوونتوس می تواند به پیروزی امیدوار باشد، البته در سمت مقابل، مدافعان یوونتوس در مهار گلزن مهارناپذیری مانند ایموبیله کار دشواری پیش رو دارند. این مهاجم پس از هت تریک مقابل میلان بیش از پیش مدافعان رقبا را ترسانده است. شاید فقط او می تواند ترس لاتزیو از یوونتوس بابت نتایج رودرروی اخیر را از بین ببرد.

تیم پایتخت ایتالیا از زمان فزونی 2 بر صفر دسامبر سال 2003 تا به حال در 25 رویارویی با یوونتوس، 19 شکست را به چشم دیده و تنها 5 تساوی به دست آورده است. با این اوصاف همه چیز به نفع یوونتوس به نظر می رسد؛ مگر اینکه ایموبیله به فرایند خوب خودش ادامه دهد و به آمار 9 گل زده در 7 بازی قبلی بیفزاید!

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

russiaro.ir: روسیه: سفر به کشور پهناور تزارها، مسکو، سن پطرزبورگ، سوچی و کازان

منبع: تسنیم
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 69516

به "رُم - ناپولی؛ تب سرخ و آبی در سرزمین لاجوردی، یوونتوس به دنبال انتقام از لاتزیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رُم - ناپولی؛ تب سرخ و آبی در سرزمین لاجوردی، یوونتوس به دنبال انتقام از لاتزیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید