روز پرستار در برنامه زعفران پاس داشته شد

به گزارش مجله سرگرمی، آخرین برنامه زعفران در پاییز سال 99 به قدردانی از پرستارانی گذشت که در روز های همه گیری ویروس کرونا بر سر عهد و پیمان خود باقی ماندند.

روز پرستار در برنامه زعفران پاس داشته شد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، آشا محرابی، بازیگر و کارگردان سینما، تئاتر و تلویزیون که به تازگی بازی در نقش یک پرستار بخش کرونا را به پایان رسانده است، مهمان برنامه شب گذشته 28 آذر ماه زعفران بود.

محرابی در مصاحبه با الهه پرسون، مجری زعفران درباره بازی در نقش پرستار در این دوران گفت: ما با گریم و پوشیدن لباسشان سعی کردیم خودمان را به آن ها نزدیک کنیم، اما اگر زخم روی صورت ما گریم بود، زخم روی صورت آن ها از اثر ماسک است. با این وجود بعد از بازی در این نقش احساس می کردم من هم یکی از آن ها هستم و خستگی هایشان را تجربه کرده ام.

در بخش نخست برنامه، شکوفه ابوالملوکی، پرستاری با 14 سال سابقه در این برنامه حاضر شد و توضیح داد: وقتی مردم را می بینم که پروتکل ها را جدی نمی گیرند، احساس می کنم همه تلاش های من و همکارانم بر باد رفته است.

بخش پایانی و ویژه برنامه زعفران، مصاحبه و قدردانی از زوج پرستاری از بیمارستان مسیح دانشوری بود. رمضان خوش اخلاق و همسرش، منیره سرخیل در این قسمت از برنامه در کنار آشا محرابی نشستند و برخی خاطرات این دوران را مرور کردند.

لوح تقدیر برنامه زعفران با خط نوشته ای از جواد لنگری در انتهای برنامه به این زوج تقدیم شد که محرابی به نمایندگی از برنامه و هنرمندان متن این لوح را خواند و آن را اهدا کرد. خط نوشته ای با جمله: پرستار؛ پاسدار پری سان آسمان پرستاره مهر

برنامه زعفران، برنامه ای از گروه اجتماعی، فرهنگی شبکه دو سیما است که با کارگردانی افشین لیاقت و تهیه کنندگی محمد سلوکی جمعه ها ساعت 10 روی آنتن می رود.

mahsanblog.ir: سیستم مدیریت محتوای مهسان

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 124457

به "روز پرستار در برنامه زعفران پاس داشته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روز پرستار در برنامه زعفران پاس داشته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید