سمنان اولین میزبان نمایش پنج گان کوتاه گروه سینمایی هنر وتجربه است

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس انجمن سینمای جوانان استان سمنان گفت: سمنان اولین میزبان اکران پنج فیلم پرافتخار سینمای کوتاه ایران در قالب گروه سینمایی هنر و تجربه تحت عنوان پنج گان کوتاه است.

سمنان اولین میزبان نمایش پنج گان کوتاه گروه سینمایی هنر وتجربه است

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از سمنان،سعید خجسته فر رئیس انجمن سینمای جوانان استان سمنان گفت : اکران پنج فیلم پرافتخار سینمای کوتاه ایران از یکم تا یازدهم آبان 1400 در شهر های سمنان، سرخه، شهمیرزاد، دامغان، شاهرود، میامی و گرمسار برگزار می گردد.

او با معرفی فیلم های نمایشی در این رویداد اضافه نمود: فیلم های ماهکان از حسام حسینی و عباس حسین زاده، داغی از فاطمه محمدی، سفیدپوش از رضا فهیمی، ناطق از مهرشاد رنجبر و ذبح از سامان حسین پور و آکو زندکریمی، در مجموع به مدت 70 دقیقه در این رویداد اکران می گردد.

رئیس انجمن سینمای جوانان استان سمنان گفت: مکان اکران این فیلم ها یکم آبان در مجتمع آفتاب گرمسار، دوم و سوم آبان در تالار آفتاب سمنان و چهارم آبان در سالن فرهنگ و ارشاد شهرستان سرخه است.

خجسته فر اعلام کرد: این فیلم ها پنجم و ششم آبان در سالن مجتمع شهید شاهچراغی دامغان، هشتم و نهم آبان در مجتمع فرهنگ و ارشاد شاهرود، دهم آبان در مجتمع فرهنگ و ارشاد میامی و یازدهم آبان در سالن خورشید شهمیرزاد اکران می گردد.

او اضافه نمود: این رویداد با حضور فیلمسازان و برگزاری کارگاه های انتقال تجربه در سرفصل های فیلم سازی کم بودجه، کارگردانی، تدوین، فیلم نامه، طراحی صحنه و پخش بین الملل برگزار می گردد.

رئیس انجمن سینمای جوانان استان سمنان گفت: حضور برای عموم در اکران فیلم های کوتاه و کارگاه های انتقال تجربه آزاد است و علاقه مندان می توانند در کارگاه ها به صورت رایگان و در اکران فیلم ها با تهیه بلیت حضور یابند.

انتهای پیغام / ن

sharj10.ir: شارژ 10 | مجله گردشگری و مسافرتی

liso.ir: لیسو | وبلاگ دانشجویان رشته معماری

mnab.ir: مجله مدیریت ناب، مدرنترین روش ها و تکنیک ها در علم مدیریت جدید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 163658

به "سمنان اولین میزبان نمایش پنج گان کوتاه گروه سینمایی هنر وتجربه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سمنان اولین میزبان نمایش پنج گان کوتاه گروه سینمایی هنر وتجربه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید