عباسعلی دویدن را شروع نموده است، از فرایند درمان راضی هستم

به گزارش مجله سرگرمی، دکتر بابک زرگر امینی ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگاران گفت: شکر خدا برنامه هایی که برای بهبود شرایط عباسعلی در نظر گرفته بودیم به خوبی پیش رفت و در شرایط فعلی به جرأت می توانم بگویم شرایط خوبی دارد.

عباسعلی دویدن را شروع نموده است، از فرایند درمان راضی هستم

وی ادامه داد: در این مدت برنامه های که تدارک دیده شده بود با نظارت بنده و همکاری خوب دکتر آبرون روزانه به صورت مرتب دنبال شد. مراحل به خوبی گام به گام پیش رفت و اکنون روی تردمیل دویدن را آغاز نموده است. کاری که در مورد آسیب دیدگی ACL معمولاً در ماه های سوم و چهارم آغاز می گردد و عباسعلی بعد از هفته چهارم آغاز کرد.

دکتر امینی اضافه کرد: شرایط خیلی خوبی دارد و همانطور که با رئیس و مسئول کمیته پزشکی فدراسیون هماهنگ شده بود، امشب به سمت تهران حرکت می نمایند و باقی مسائل درمانی را در ایران پیگیری خواهند کرد.

وی در سرانجام گفت: همه چیز طبق پروتکلی که داشتیم انجام شد و خانم عباسعلی عصا یا بریسی و حتی دردی ندارد و من از فرایند کار درمانی او خیلی راضی هستم. در این مدت خانم خوش قدم مربی ایشان همکاری بسیباری خوبی با ما داشتند و هماهنگی لازم را انجام داده و قرار است پس از بازگشت به تهران نیز در مورد تداوم برنامه های درمانی با ما در ارتباط باشند. با توجه به اینکه هیچ فشاری در مورد مسابقات نداریم، او در زمانبندی مناسب می تواند تمرینات تکنیکی و تاکتیکی خود را آغاز نموده و ان شاالله با آمادگی کامل در المپیک شرکت کند.

sharj10.ir: شارژ 10 | مجله گردشگری و مسافرتی

liso.ir: لیسو | وبلاگ دانشجویان رشته معماری

mnab.ir: مجله مدیریت ناب، مدرنترین روش ها و تکنیک ها در علم مدیریت جدید

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 83648

به "عباسعلی دویدن را شروع نموده است، از فرایند درمان راضی هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عباسعلی دویدن را شروع نموده است، از فرایند درمان راضی هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید