مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو زنان برگزار می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، اولین دوره مسابقات آزاد قهرمانی دنیا تکواندو زنان 2021 (G4)، در روزهای چهارم تا ششم آذرماه (25 تا 27 نوامبر) به میزبانی عربستان در شهر ریاض برگزار می گردد.

مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو زنان برگزار می گردد

مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو بانوان با حضور مدال آوران طلایی سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی جام فجر، سومین دوره رقابت های بین المللی آزاد آسیا، مدال آوران بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا و منتخبان کمیته فنی برگزار می گردد تا ترکیب تیم اعزامی به این رویداد تعیین گردد.

زینب اسماعیلی، نرگس میرنوراللهی، نسترن ولی زاده و مهشید کریمیان (البرز)، عسل صابری، ملیکا میرحسینی، ناهید کیانی، معصومه رنجبر (تهران)، نگار اسماعیلی (اصفهان)، عالمه پوشیان، غزل سلطانی و سعیده نصیری (سمنان)،مریم رضانژاد، زهرا وطن دوست و زهرا شیدایی (مازندران)، حدیثه اماره و بیتا جعفری (قزوین)،کوثراساسه (کرمانشاه)، نفیسه رنگرززاده (خراسان رضوی) در این رقابت ها شرکت می نمایند.

بعلاوه پریسا جوادی و کیمیا همتی جواز شرکت در این رقابت ها را داشتند که به علت آسیب دیدگی حضور ندارند. تمرینات نفرات راه یافته به اردو از روز سه شنبه 11 آبان ماه شروع خواهد شد.

مسابقات آزاد قهرمانی دنیا تکواندو زنان 2021، G4 است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.40 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می گیرد.

malayro.ir: تور مالزی ارزان، سفر به کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی در نوروز و دیگر ایام سال

ayrokh.ir: آیرخ: مجله زیبایی و سلامتی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 163539

به "مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو زنان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو زنان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید