نگاه به فراوری نگاه حمایتی باشد

به گزارش مجله سرگرمی، دستگاه قضا حمایت از فراوری و مانع زدایی را وظیفه برای خود می داند و تحقق این امر در عمل و اقدام جدی میسر خواهد شد.

نگاه به فراوری نگاه حمایتی باشد

به گزارش خبرنگاران زنجان؛ اسماعیل صادقی نیارکی در سومین جلسه شورای اقتصاد مقاومتی دادگستری استان زنجان که در سالن جلسات شرکت پویا ریس ابهر برگزار گردید، اضافه نمود: نگاه به فراوری بایستی نگاه حمایتی باشد، نه نگاه مسموم و مانع تراشی، توضیح داد: امروز سرمایه گذاران در کشور با توجه به شرایط مالی و تحریمی کشور نوعی ایثار و جهاد انجام می دهند؛ بنابراین حمایت همه جانبه از فراوری، صنعت و سرمایه گذار باید مورد توجه و اهتمام همه مسئولان قرار گیرد.

این مسئول با اشاره به آنالیز مسائل سه واحد فراوریی در شهرستان ابهر است، اظهار کرد: شرکت پویا ریس ابهر با فراوری روزانه 12 تن نخ و اشتغال 400 کارگر در سه شیفت فعالیت دارد؛ بنابراین این حجم از فراوری و اشتغال می طلبد که موانع فراوری و توسعه شرکت برطرف گردد.

صادقی نیارکی ادامه داد: امروز پرچم حمایت از فراوری در قوه قضاییه برافراشته شده و نسخه شفابخش در این حوزه حمایت قاطع از فراوری و برطرف موانع فراوری است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با تاکید بر اینکه مسائل این سه مجموعه باید در کم ترین زمان برطرف گردد و فراوریکنندگان بدون هیچ نگرانی به فعالان خود ادامه دهند، گفـت: اتخاذ تصمیمات شجاعانه در حمایت از فراوری و تحقق شعار سال یک امر لازم و لازم است و دستگاه قضایی در این راستا از هیچ کوشش و اقدام جدی فروگذار نخواهد کرد.

sharj10.ir: شارژ 10 | مجله گردشگری و مسافرتی

liso.ir: لیسو | وبلاگ دانشجویان رشته معماری

mnab.ir: مجله مدیریت ناب، مدرنترین روش ها و تکنیک ها در علم مدیریت جدید

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 149797

به "نگاه به فراوری نگاه حمایتی باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاه به فراوری نگاه حمایتی باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید