واکنش سازمان لیگ به اعتراض باشگاه پرسپولیس، مهدی: اعتراضی دارند نامه بزنند

به گزارش مجله سرگرمی، مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت که اگر باشگاهی اعتراض دارد باید به سازمان لیگ نامه بزند.

واکنش سازمان لیگ به اعتراض باشگاه پرسپولیس، مهدی: اعتراضی دارند نامه بزنند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در حالی که تا چند ساعت پیش از شروع ملاقات تیم های نفت مسجدسلیمان و سپاهان در هفته دوم لیگ برتر فوتبال، محل برگزاری این مسابقه معین نبود، با تصمیم مسئولان نفت مسجدسلیمان و تأیید سازمان لیگ در استادیوم شهدای فولاد اهواز برگزار گردید. ملاقاتی که 3 بر صفر به سود سپاهان به خاتمه رسید و همین موضوع باعث اعتراض باشگاه پرسپولیس به این موضوع شد.

افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته (یکشنبه) نسبت به برگزاری ملاقات تیم های نفت مسجدسلیمان و سپاهان در استادیوم شهدای فولاد اعتراض کرد و گفت: من می خواهم بدانم چه کسی گفته که بازی این هفته سپاهان و نفت مسجدسلیمان باید در اهواز برگزار گردد؟ الان چه کسی جوابگوی این تبعیض است؟

خبرنگار خبرنگاران برای پیگیری این موضوع با سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ تماس گرفت که مهدی در واکنش به صحبت های افشین پیروانی گفت: من این صحبت ها را ندیده ام. اگر باشگاه پرسپولیس اعتراضی دارد باید نامه بزند. ما در رسانه پاسخ نمی دهیم، اگر باشگاه اعتراضی دارد نامه می زند و ما هم پاسخ می دهیم.

sharj10.ir: شارژ 10 | مجله گردشگری و مسافرتی

liso.ir: لیسو | وبلاگ دانشجویان رشته معماری

mnab.ir: مجله مدیریت ناب، مدرنترین روش ها و تکنیک ها در علم مدیریت جدید

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 163126

به "واکنش سازمان لیگ به اعتراض باشگاه پرسپولیس، مهدی: اعتراضی دارند نامه بزنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش سازمان لیگ به اعتراض باشگاه پرسپولیس، مهدی: اعتراضی دارند نامه بزنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید