کارت قرمز مضحک و عجیب برای بازیکن آتالانتا؛ این اشتباهات با وجود VAR قابل قبول نیست

به گزارش مجله سرگرمی، خبرگزاری خبرنگاران- رئال مادرید با کسب پیروزی 1-0 در زمین آتالانتا، رکورد درخشان زیدان مقابل تیم های ایتالیایی را تداوم بخشید و حالا شانس بسیار خوبی برای صعود به دور بعد دارد.

کارت قرمز مضحک و عجیب برای بازیکن آتالانتا؛ این اشتباهات با وجود VAR قابل قبول نیست

به گزارش خبرنگاران، بعد از اتفاقات شب گذشته ملاقات آتالانتا و رئال مادرید دوباره بعضی هجمه ها نسبت به باشگاه اسپانیایی افزایش یافته است. حتی ورود تکنولوژی و استفاده از سیستم های یاری داور ویدئویی یا همان VAR هم باعث نشده از جنجال های مربوط به داوری در فوتبال کاسته گردد؛ در واقع اغراق آمیز نخواهد بود اگر بگوییم که VAR حتی دردسر ها را تا حدودی افزایش داده است.

رئال مادرید یکی از تیم هایی بود که طی سال های اخیر همیشه انگشت اتهام پیرامون مسائل داوری به سمت آن ها نشانه رفته است؛ تا جایی که حتی بسیاری از طرفداران تیم های رقیب ادعا نموده بودند که این مسئله برنامه ریزی شده است؛ مسئله ای که البته دور از واقعیت به نظر می رسد اما در عین حال طی این سال ها چندین بار شاهد آن بوده ایم. تیم زین الدین زیدان شب گذشته با یک لشگر مصدوم در برگامو مهمان آتالانتا بود و نهایتا پیروز شد با گل دقایق پایانی فرلاند مندی حریف خود را شکست دهد تا به یک پیروزی ارزشمند در مرحله رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کند.

برد شب گذشته لوس بلانکوس برابر تیم جان پیرو گاسپرینی خالی از حاشیه نبود. در دقیقه 17 مسابقه مدافع فرانسوی کهکشانی ها یعنی فرلاند مندی فراری را از جناح چپ ترتیب داد اما در آستانه تک به تک شدن با دروازه آتالانتا با خطای رمو فرولر متوقف شد. در ابتدا تصور می شد که داور مسابقه به نشان دادن یک کارت زرد اکتفا کند اما توبیاس استیلر در تصمیمی فوق العاده سختگیرانه کارت قرمز خود را به هافبک آتالانتا نشان داد تا تیم ایتالیایی در همان شروع نیمه اول 10 نفره گردد.

اکثریت قریب به اتفاق کارشناسان داوری جهان درباره این صحنه تاکید کردند که اخراج بازیکنان آتالانتا کاملاً اشتباه بوده است. حتی اندوخار اولیور، کارشناس داوری مارکا که منبع نزدیک به باشگاه رئال مادرید نیز محسوب می گردد این کارت قرمز را کاملاً سختگیرانه و اشتباه تلقی کرد. همه این مسائل باعث شده که دوباره طی ساعات گذشته هجمه ها نسبت به رئال مادرید و یاری کردن داوری به این تیم به شکل عجیبی افزایش پیدا کند؛ تا جایی که دوباره بعضی اتهامات باورنکردنی باز هم به این تیم وارد شده است.

پس از شکست 1-0 آتالانتا مقابل رئال مادرید در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، جانپیرو گاسپرینی گفتگویی با خبرنگاران داشت. اخراج رمو فرویلر در دقایق ابتدایی این ملاقات، فرایند بازی را تغییر داد. آتالانتا فقط دو شوت به سمت دروازه رئال مادرید زد که هیچ کدام در چارچوب بود. چنین موردی برای آنها طی دو سال اخیر بی سابقه است. گاسپرینی پس از بازی در مصاحبه با اسکای ایتالیا گفت:

آنچه باعث ناراحتی ما می گردد این بود که نتوانستیم بازی خودمان را انجام بدهیم. مدت ها منتظر این ملاقات بودیم اما شرایط به شکلی رقم خورد که نتوانستیم بازی خودمان را انجام بدهیم. اگر به نتیجه نگاه نکنیم، بازی مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا رضایت بخش است. نمی دانم در حالت عادی نتیجه چه می شد اما داور با مشخص مجازات بیش از حد، بازی را کاملا خراب کرد.

برای صعود باید در بازی برگشت برنده شویم و هیچ راه دیگری نداریم. امیدواریم در بازی برگشت به نتیجه متفاوتی برسیم. در خانه فقط چند دقیقه با حفظ نتیجه فاصله داشتیم تا اینکه مندی با پای راست، آن شوت را زد. کمی عجیب بود!

با توجه به اتفاقات بازی، باخت 1-0 خیلی هم بد نیست اما افسوس می خوریم که به ما اجازه داده نشد تا بازی خودمان را انجام بدهیم. اگر بازی 11 به 11 ادامه داشت، شرایط کاملا متفاوت پیش می رفت. مردم در خصوص غایبان رئال مادرید صحبت می نمایند اما آنها رئال مادرید هستند و در هر شرایطی ترکیب فوق العاده ای دارند. بازی 11 به 11 قطعا برای تماشاگران نیز سرگرم نماینده و زیباتر می شد.

ممکن است چیزهایی بگویم که یوفا، من را یک ماه محروم کند. متاسفانه داور بازی را خراب کرد. داوران باید سابقه بازی داشته باشند تا تفاوت برخورد خطا و رقابت بر سر توپ را درک نمایند. فوتبال با این فرایند در جهت خودکشی است. یوفا باید داورانی پیدا کند که سابقه بازی فوتبال را دارند. آنهایی که فوتبال بازی ننموده اند، برای داوری مفید نیستند و بهتر است به دنبال شغل دیگری بفرایند. داوران با همه امکانات و حتی با وجود VAR همچنان تصمیم اشتباه می گیرند. این قابل قبول نیست. ماه ها منتظر این رویداد مهم بودیم و سپس همه چیز خراب شد. به نتیجه اعتراض ندارم چون اگر 11 نفره بودیم هم شاید می باختیم اما حداقل بازی خودمان را انجام می دادیم. حالا باید به مادرید برویم و آنجا بازی خود را به نمایش بگذاریم.

sharj10.ir: شارژ 10 | مجله گردشگری و مسافرتی

liso.ir: لیسو | وبلاگ دانشجویان رشته معماری

mnab.ir: مجله مدیریت ناب، مدرنترین روش ها و تکنیک ها در علم مدیریت جدید

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 133518

به "کارت قرمز مضحک و عجیب برای بازیکن آتالانتا؛ این اشتباهات با وجود VAR قابل قبول نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارت قرمز مضحک و عجیب برای بازیکن آتالانتا؛ این اشتباهات با وجود VAR قابل قبول نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید